Jag ångrar ingenting...

"När jag ser tillbaks på alla dagar som jag haft
Finns det dem som sitcker ut som utav egen kraft
De kommer när jag går och drömmer
Från en tid jag annars glömmer
Inget jag kan göra något åt
Människor jag har kännt och som har engagerat sig
Vissa har jag älskat och en del har älskat mig
Det vet jag trots att sjätte budet, det jag visste var förbjudet
Jag kan bara säga ett förlåt
Nej inget jag kan göra något åt

Jag ångrar ingenting
Kasta första stenen den som är utan synder
Nej, ingenting
Jag är ledsen om jag skadat eller sårat någon jag brytt mig om
Förlåt mig då, jag hoppas ni förstår
Jag ångrar ingenting

Stunder utav lycka, alla tveksamma beslut
Skrämmer och förtrollar som en saga utan slut
Jag har försökt och gjort mitt bästa, handlat väl emot min nästa
Som inte alltid handlat väl mot mig
Nej, ingen mening med att gräma sig"

Ibland är det värre än det låter
Men
oftast inte
det är inte så farligt.
Tänkt inte
överlåt det till mig

Jag vill ha det för mig själv
vill inte att du ska veta,
inte du heller.
Svårt att förklara!

Trivs med den melankoliska känslan
i skriften
Känslan
är lättare att måla dessa dagar

De kommer inte lika ofta längre
tur är väl det..
då saknas de
dumt!

Öppnar min mun mer än jag vill
Eftertanke
Ånger
Jag försöker verkligen att tänka
Svårt
EKO

Jag har en löjlig förälskelse
HA
Jag trodde det gick över efter en så lång tid

Jag vill våga
stå på mig
Jag ska
den här gången

Maniska perioder
Gud vad jag får för mig
Önskar
Tror
Fantiserar

Jag är en TANKEBUBBLA!

En annan dag
Lite oftare

Over And Out
SisterLing

Kommentarer
Postat av: hanna-lovis

Nejdå, det är inte alls dumt. Skönt att få skriva av sig ibland. Oftast räcker det så. Du vet nog vem/vilka du kan gå till om du en dag vill.

2008-05-21 @ 21:06:48
Postat av: sister-sister

Syrran jag fattar ingenting av det du skriver mer än att det är djupt, har du skrivit ihop allt det, du är duktig men jag förstår inte...måste livet vara så djupt och komlicerat? vari ligger din mani?

2008-05-22 @ 23:45:02
Postat av: jompa

Visst kan livet ibland vara svårt,ohanterbart,
med andra ord,för jävla hårt.Men vem har sagt att
livet är lätt.Gråt inte över spild mjölk du aldrig
fått.

2008-05-24 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0