Elden...

"Sånt är livet nu! Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!
Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill
ha det som jag
Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
å nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver!

Å jag försöker å hålla mig vid ytan allt jag kan, fast topparna är högre nu
å dalarna är djupare sen elden försvann, som du vet?"

Elden är tillbaka nu
känner du?
Vår

Kan inte styra bort tanken ibland
är det
bättre,
sämre

jag vet inte.
Jag måste sluta försöka bli mer.
Jag ska bli..
vara

Jag försöker fast du inte vet det..
du vet
Men ser inte
Märker inte
Jag är ensam i kampen
Samma tid
Samma känsla
Ångest
Varje gång.

Läs
Vrede - Ira
Vrede är en dödssynd
Vrede är en känsla, ilska, raseri
Förknippas med röd och björn
En synd
En Tanke
Tillägnad...

Sista koppen kaffe
sista för idag

Torka i Saharas Öken
torka här..

Sista koppen
näst sista Synden

En annan dag...

Over And Out
SisterLing

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, tack för den fina kommentaren. Jag ska fundera på saken, försöker fixa körtet i första hand och sen blir det jobb inom äldrevården i sommar=)

Vill du ha designhjälp med bloggen?
Hör av dig.

Tack än en gång:)

2008-04-10 @ 17:00:50
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0