Jag Hugger i Sten...

"Jag hugger i sten
Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur
Några armar och ben
Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur"

Jag känner inte inspiration idag.
Ge mig!

Helgen var för kort som vanligt, önskar nu tiden efter att jag använde tiden bättre. Eftermiddagen idag tillägnade jag i trädgården. Under det gamla gräset som dött i höst gömdes smått och gott. Många lökar och grönt hittades där inunder.

Systersonen och jag gjorde fint i lilla Melkers utegård.
Lille Melker är min och sambos minigris.Svart/vit och rund som en öltunna.
Öltunna med fyra söta ben och små klövar.
NÖFF
Vi planterade en liten En i hörnet av gården, enen har legat på gården här ute hela vintern och blåst runt så den var inte i så bra skick. L tyyckte att den skulle räddas och fick sitt bo hos melker.

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde. Insåg efter en stund att jag sovit alldeles för länge.
Stress
Ångest

Ska lära mig gå upp i tid på helgen.

Läs
Vällust,otukt,okyskhet - Luxuria
Vällust är sinnlig njutning, till exempel sexuell,men även annan.
Vällust är en av de sju dödssynderna.
Om man hänger sig åt denna dödsynd skulle man i helvetet bli insmord i eld och svavel.
Vällust förknippas med blå och ko, tjur, tupp eller get
En Synd
En tanke
Tillägnad...

Snart påsk.
Jag måste plocka ris,
pynta

Nu har jag druckit upp mitt te, två gånger.
Det blir en gång till

Trött
Sömn

Dags att sova ,
mer en annan dag
mer inspiration.

Over and Out
SisterLing



Kommentarer
Postat av: Hanna-Lovis

Fiiinfin blogg, vännen. Här tänker jag kliva in igen. Tack för din tillägnan.

2008-03-16 @ 22:55:24
Postat av: Sofia

Ha ha följ med i min resväska!

2008-03-19 @ 07:56:35
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0