Ett måste...

Idag kändes som dagen då jag skulle sammanfogas med andra bloggare. Det var längesen jag bloggade eller överhuvudtaget skrev på datorn. Förhoppningsvis blir bredbandet inkopplat idag,lördag. JO, lördagsarbete för telekillarna, gick inget vidare igår. Fika hos farmor och farfar igår, kvällsmaten hos mor, trevligt.

Hittade föresten en mus i fällan imorse. HAn/hon ville ha en bit av det goda. Kan inte annat att tycka lite synd om den, en sann djurvän. Det blir sambon som får ge sig in och hämta den.

Vännen som fått en fin liten Alfred, GRATTIS!
Vill se bebis snart!

Köpte färskt bröd idag, som vanligt infann jag mig hos mamma idag lördagmorgon för att lösa det svåra melodikrysset. Jag löser kanske inte så mycket men några inlägg har jag. Sitter vid datorn och kollar facebook och skaffar en blogg.
 
Återigen till det färska brödet, jag gick in i bageriet, fyllt med dessa underbara lukter,ni vet. Bakom disken stor en plåt med, ja ni kommer inte tro mig, Semlor i olika storlekar.
Tror ni att jag kunde låta bli att köpa ?
 Nej, det blev 3 stycken, givmilda jag köpte till mor och far.

Ner på staden och köpa fler presenter till min brorson som fyllde på nyårsafton.det går så fort! Är det bara jag som inte blir äldre?

Dags att avrunda första inlägget.

På återseende!

Over and out / SisterLing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0